مضرات تاتو ابرو و میکروبلیدینگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همه چیز از همه جا






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 45
:: بازدید ماه : 232
:: بازدید سال : 621
:: بازدید کلی : 2329

RSS

Powered By
loxblog.Com

همه چیز از همه جا

مضرات تاتو ابرو و میکروبلیدینگ
چهار شنبه 3 فروردين 1401 ساعت 17:33 | بازدید : 250 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

فواید و فواید تاتو ابرو و میکروبلیدینگ
خالکوبی و میکروبلیدینگ دو روش محبوب در بین خانم هایی هستند که به زیبایی خود اهمیت می دهند. در واقع این دو روش نوعی آرایش نیمه دائمی محسوب می شوند. در اینجا برخی از مزایای این روش های پر کردن ابرو آورده شده است:

عدم نیاز به آرایش روزانه ابرو به دلیل نیمه دائمی بودن روش ها;
داشتن ظاهری زیبا و آراسته؛
ابروهای مرتب در طول روز؛
در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه ای به آرایش ندارید، اما به دلیل کوچکی ابروهایتان مجبور به استفاده از لوازم آرایشی هستید، با کمک این دو روش قادر خواهید بود همیشه ابروهایی منظم داشته باشید.

مضرات تاتو ابرو و میکروبلیدینگ
بسیاری از خانم ها فکر می کنند که تاتو یا میکروبلیدینگ ابروهایی با ظاهری طبیعی برایشان به ارمغان می آورد، اما واقعیت این است که این دو روش نه تنها طبیعی به نظر نمی رسند، بلکه معایبی نیز دارند. در این دو روش وجود رنگدانه های شیمیایی در ابروها باعث ریزش موهای باقی مانده می شود. همچنین مدل ابرو در حالت محدود و ثابت باقی می ماند.

لازم به ذکر است که تاتو و میکروبلیدینگ خطراتی مانند درد، عفونت و واکنش های آلرژیک را به همراه دارد. توجه داشته باشید که در این دو روش نمی توانید ابروهای خود را اصلاح کنید. در واقع نمی توان شکل جدیدی به ابروهای خود داد. با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است قبل از انتخاب هر روشی، به طور کامل در مورد آنها تحقیق کنید.

آیا کاشت ابرو روی تاتو امکان پذیر است؟
اکنون که با انواع روش های بزرگ کردن ابرو آشنا شدیم، باید بدانید که کاشت ابرو روی تاتو نیز به راحتی امکان پذیر است. در واقع، نه تنها می توانید کاشت ابرو و تاتو انجام دهید، بلکه بسیاری از متخصصان در این زمینه توصیه می کنند قبل از کاشت ابرو، سایه ابرو، میکروبلیدینگ یا تاتو انجام دهید.

در واقع با کمک تاتو فضاهای خالی بین ابروها کاملا پر و پوشیده می شود. از طرفی در کاشت ابرو ممکن است به دلیل تخریب برخی فولیکول ها بین تارهای مو شکاف هایی ایجاد شود که با انجام تاتو قبل از کاشت آن را نخواهید دید.

چه مدت بعد از تاتو کاشت ابرو انجام می شود؟
پس از انجام خالکوبی یا میکروبلیدینگ، پوست زخمی شده و التهاب را روی آن خواهید دید. بنابراین برای بازسازی و ترمیم پوست به زمان نیاز خواهید داشت. اگر بلافاصله پس از تاتو ابرو را روی تاتو کاشت کنید، به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. چون پوست خودش در حال بازسازی است و خون رسانی به فولیکول های جدید وجود نخواهد داشت، اما چه مدت بعد از تاتو کاشت ابرو را شروع می کنیم؟

در واقع این بستگی به میزان التهاب و آسیب پوست شما دارد. به طور کلی، اگر التهاب کم باشد، می توانید بعد از دو هفته ابروها را کاشت کنید. اگر التهاب و قرمزی زیاد باشد، حداقل به یک ماه زمان نیاز دارید تا پوست را ترمیم کنید.

آیا برای کاشت ابرو باید تاتو را پاک کنیم؟
اگر بعد از تاتو از فرم ابروهای خود راضی بودید، ابروها روی تاتو کاشته می شوند، در غیر این صورت ابتدا تاتو ابرو برداشته و سپس مراحل کاشت انجام می شود. اکثر متخصصان از خالکوبی برای پاک کردن تاتو استفاده می کنند، اما توصیه می کنیم موارد زیر را در نظر بگیرید:

خالکوبی ابرو به بافت پوست آسیب می رساند. در مقابل، لیزر یا پاک کننده نیز دوباره به پوست آسیب می رساند و جریان خون به بافت ابرو را کاهش می دهد.
خالکوبی ابروها را تیره می کند که مزیتی برای کاشت ابرو است. زیرا تاتو زمینه ابروها را تیره‌تر نشان می‌دهد و نتیجه کاشت ابرو بهتر خواهد بود.
ریزش مو اغلب 3 تا 4 ماه پس از کاشت ابرو اتفاق می افتد. به همین دلیل وجود تاتو ظاهر ابرو را مطلوب می کند.
به طور کلی بهتر است کاشت ابرو را ابتدا به روشی که دوست دارید انجام دهید. بعد از ترمیم و به مرور زمان از لیزر برای پاک کردن قسمت هایی از تاتو که خارج از فریم ابرو هستند استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای تصمیم گیری بهتر به کلینیک و پزشک معتبر مراجعه کنید.

 

http://vitattoo.ir/index.php/face-tattoo




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: